måndag 9 mars 2015

Förlåt

Förlåt för att jag suger. Tro mig jag vill blogga. Helst hela dagarna. Men just nu ljuger jag inte om jag säger att jag sitter med skolarbeten all min lediga tid förutom när jag tränar, äter eller sover typ. Det är fruktansvärt och jag hoppas att jag kan få mitt liv tillbaka snart. Just nu ligger jag i sängen med min kära kusin och försöker verkligen koppla av. Tänkte att hon och jag skulle ligga och prata om livet eller somna till en mysig film. Men allt snurrar fortfarande i huvudet. Maila den. Ringa den. Göra klart det där. Skicka in den. Prov den 25e. Eller när var provet egentligen? När var det andra provet? När skulle den vara klar? Ungefär så. Tror inte jag är den, så uppmanar er alla andra skoltrötta studenter att: HÅLL UT! Det är inte långt kvar nu.

Godnatt people! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar